opc_loader

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Verlichtjetuin.nl
Provincialeweg 6
4013 CL  Kapel Avezaath
Emailadres: Info@verlichtjetuin.nl
Tel: +31(0)344 847995 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 - 12.00 uur)

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (verlichtjetuin.nl) bij is aangesloten.Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie(SGC).

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk